TED Talks

Ooit kwam ik, via-via, bij het filmpje “If I should have a daughter” van Sarah Kay (hieronder te zien). Ik vind het heel mooi hoe Sarah Kay hierin spreekt. En toen ik erachter kwam dat dit filmpje van ted.com kwam en de site bezocht, was ik helemaal blij. Zo veel filmpjes met mensen die leuke, interessante verhalen vertellen. Met allerlei verschillende onderwerpen. Ook als je niet zo goed bent in Engels zijn er genoeg filmpjes met Nederlandse ondertiteling. 

En er zijn zo ontzettend veel filmpjes die ik interessant vind, dat het niet echt mogelijk is om ze allemaal te delen. Misschien is dat wel het leuke, er zijn zo veel leuke filmpjes, je kunt steeds weer een andere bekijken. Dat maakt ook dat je zelf op zoek kan gaan naar onderwerpen die jij leuk vindt, want ik ben bijna 100% zeker dat er ook filmpjes tussen zullen zitten die jij helemaal geweldig zult vinden.

Veel plezier met kijken! 🙂

– Mathilde

Geef een reactie

