Back to school

Gisteren heb ik dan eindelijk mijn nieuwe schoolspullen gekocht; schriften, kaftpapier en een agenda. En dat was nodig ook, want ik moet maandag gewoon weer naar school toe. Máár… Ik ben geslaagd. 🙂 Ik heb een agenda van de Hema gekocht en nog een pakje met tapejes om mijn agenda mee te versieren.

Hieronder kun je zien wat ik heb gekocht en je kunt ook nog eens op de foto’s klikken.

Verder heb ik vooral basic-dingen gekocht. Kaftpapier in één kleur en van die standaard schriften. Ik heb nog één pakje leuke schriften gekocht, ook bij de Hema, die je dan weer hieronder kan zien.

Stiekem was ik vergeten dat ik nog een agenda, schriften en kaftpapier moest kopen. Mijn moeder moest mij eraan herinneren dat ik nog helemaal geen agenda had gekocht. Eigenlijk mag ik van geluk spreken dat de Hema nog zo veel keus had uit leuke dingen, want bij vele andere winkels was bijna alles al uitverkocht.

Al mijn boeken zijn inmiddels al gekaft en ik ben (denk ik) wel klaar voor school. Maar ik ga natuurlijk eerst nog genieten van mijn laatste weekend van de vakantie. Bij deze sluit ik af met een quote van Dr. Seuss, die ook nog eens geweldig leuke kinderboekjes heeft geschreven.

The more that you read, the more things you will know. The more that you learn, the more places you’ll go. – Dr. Seuss

– Mathilde

2 gedachten over “Back to school

Geef een reactie

