Hallo onbekende!

Voor een kijkje in mijn leven en verhalen over alle -soms rare- interesses die ik heb en nog meer, ben je hier op de goede plaats!

En waarom dan de titel “glimlach voor een onbekende”? Nou, omdat ik het (noem me maar raar) leuk vind om naar onbekende te glimlachen als ik op de fiets zit. Ooit heb ik ergens gelezen dat er mensen zijn die onwijs veel kracht halen uit een glimlach van een voorbijganger. Het kan hen soms overhalen om hun leven nog niet te beëindigen. En dat is toch meer dan mooi?

Hier nog een glimlach voor jou. 🙂

– Mathilde

2 gedachten over “Hallo onbekende!

Geef een reactie

